FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Han köper ju Googel Adwords, då behöver man ju inte ens ligga med i den organiska trafiken. Och han får AdSense ord på bredbad just enbart därför att han har kopierat min text. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
varumärkesskyda din sida? som jag ser det är det den enda bralösningen. Sedanskulle jag 100% skriva till google och anmäla honom (för vad? för allt: kopierat material- adsense krver typ att man ska ha unikt material, varumärkesintrång - när du reggat varumärket osv osv.)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Låter som ett problem flesta personer har medvetet som omedvetet.
Tror nog många finner det enkelt att kopiera en text, även fast de tror att det inte är mindre snällt osv. Jag har gjort det och säkert många andra i början? Kanske har jag fel eller inte. Hur som helst så tycker jag du borde som tidigare skrivet ta kontakt med google, även om det kan vara mindre lätt ibland. Deras regler är tydliga |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Adsense på ordet bredband är inget svårt... Bara skriva ordet bredband + några andra facktermer som ADSL, telefonjack och modem. Jag tror knappast han tjänar några pengar och han stjäl garanterat inget av din trafik. Snart tröttnar han när han märker att det kostar mer än vad det smakar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|