FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har aldrig anmält mig till detta skräp, dock får jag minst 5 mail varje dag från dessa puckon. Nån som vet hur jag kan ta bort mig från deras lista som jag aldrig gått med i? Finns ingen ta bort länk i mailen och jag har inget konto jag kan ta bort mig från. Deras svarsmail är såklar NOREPLY...
Blir såååå trött. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
byt mail. jag gör det en gång i halvåret.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
http://www.webmasternetwork.se/f20t8160.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Det står när man lägger in länken att man kommer få mail, vill man inte så kan man strunta i att lägga till sin sajt.
Sen så skickar vi inte 5 mail om dagen, det har skickats 3 mail sedan starten och det är skillnad. FredrikMH, jag plockade nu bort din sida så slipper du, är det fler som vill bli bortplockade så säg det, jag tar gärna bort er. /David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Sen finns det ingen möjlighet att gå ur detta binande avtal som jag inte har godkänt. En länk i botten av varje mail hade gjort susen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Fredrik, eftersom vi inte har något nyhetsbrev till sidan så har vi inte den texten längst ner. Vi skickar mail från en adress som går att svara på, de som klagat löste vi det åt genom att plocka bort deras länkar, det är inte krångligare än så.
Den texten syns efter att man lagt till en länk, då står det att man kommer få mail om uppdateringar och nyheter etc. Vill man inte få dessa mail, står det att ni ska mail oss så plockas er länk bort. Vi vill ha kvar möjligheten att kunna kontakta er som finns i systemet, dock kommer det alltid finnas de som klagar. Här finns den texten: http://www.internetkatalog.se/thx.php Läs punkt 2 Ser ut som om vi kommer skicka ut ett mail snart igen, och be de som tycker det är så jobbigt att få dessa mail att träda fram så vi får möjlighet att plocka bort de. Men du slipper även det mailet Fredrik ![]() /David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Då informationen berör endast de som är med i katalogen så visas den endast för de också. Det handlar om möjlighet att dra sig ur om man så vill och det har man. Och jag skulle nu inte kalla detta ett avtal heller.
Så nu är allt klart |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|