FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Det är snarare ni som ansökt om att bli återförsäljare, vilket nästan alla kan bli. - Förövrigt tycker jag det luktar lite smygreklam om tråden. - Och till sist, det finns billigare företag än swemedia.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Nån säljchef eller liknande som tutat i er det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
(postar från samma ip) Skojja papegojja kan du göra någon annanstans! Men rätt fint annars att du använder ditt eget företags tjänster, om än annat av mindre schizofren art ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Hahhahahaa ännu en "dubbelpostare" - inte helt ovanligt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det här var ju en riktigt rolig liten tråd
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Som jag sa innan, luktar reklam.
Och jag hade rätt =)
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Fniss, dubbelfniss...
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu är Swemedia på gång igen, med en "fantastisk" sökmotor för företag som de kallar riksdelen.se. De ringer upp en och hänvisar till ett samtal man hade med dem för ca ett år sedan. Och undrar om man vill "uppgradera" sin information i denna sökmotor. För bara XXXX kronor kan man få mycket bättre exponering. Det roliga är att domänen riksdelen.se är registrerad i april i år, men de talade med en för ett år sedan.
När man påtalar att riksdelen som företeelse är svår att hitta, om man då inte specifikt söker på riksdelen på google, då kan man faktiskt förutom en sponsrad länk hitta dem, men det är också det enda. Dessa/denna (har bara talat med en) försäljare kan helt enkelt inte respektera ett nej. De bara mal på. Dessutom har de mage att reagera med försvarposition när man ifrågasätter deras verksamhet. Bara undrar hur vi kunnat talas vid för ett år sedan.... Eller hur skall de tänkta kunderna hitta er? Min uppmaning är: Lägg Era marknadsföringspengar på andra ställen. De har inte ens en PR på Google! Varning för http://www.riksdelen.se! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||