Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Mål, drömmar och visioner.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-01-08, 20:40 #1
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jan 2004
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jan 2004
Jag vill bara dela med mig ny erfarenhet, detta gäller självklart inte alla men det kan vara något att tänka på.
Alla som skriver här i princip har drömmar och mål och visioner om sina hemsidor, om hur bra dem kommer gå
och vilka mål m.m. man skall nå.

Många utav er lägger ner stor del utav er tid på detta, vissa utav er lägger förmodligen ner mer tid än
vad ni har råd med. Detta kan man säga hände mig, jag la ner förstor tid utav dygnet
på mina drömmar och visioner.

Jag glömde totalt bort att jag hade en flickvän att ta hand om och som jag faktiskt skall umgås med.
Tiden gick och gick, hon mådde sämre och sämre och jag märkte inget. För jag fick i princip
mer och mer att göra.

Till slut, runt jul så gick det inte längre och hon tog upp det. Ni kan ju själv förstå vad som hände.
Jag vill bara därför uppmana er alla som har flickvän, eller dejtar någon eller har sambo eller dylikt.
Visa att ni bryr er, och glöm inte bort er partner! Köp en ros så fort ni kan och skriv ett litet fint kort
så hon/han förstår att ni uppskattar personen. Gå ut på en bio eller dylikt.

Alla mål, drömmar och visioner känns totalt meningslöst just nu då man inte har sin partner
att dela dem med. Hoppas detta inte händer er.

:unsure:
Johan H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-08, 21:17 #2
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Hej Johan och välkommen tillbaka till WN, vi (iaf jag) har saknat dig.

Trist att höra, men en sak är ganska märkligt med tjejer, dom tror att man vet vad dom tänker, om dom bara kunde öppna munnen ibland, eller är det så att vi killar är så dåliga på att lyssna...

Nåväl, jag lider med dig och visst får man sig en tankeställare ibland.

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-08, 22:15 #3
ZNs avatar
ZN ZN är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2003
ZN ZN är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
ZNs avatar

Reg.datum: Apr 2003
Jag känner igen det där skarpt...har varit i samma situation..det blir mycket tid framför datorn ibland, det finns för lite tid helt enkelt. Inte ovanligt att man jobbade 80 timmar i veckan förr, det blir ohållbart i längden, med min nuvarande flickvän bor jag dock ihop med så det blir en annan situation, har också skaffat hund nu så man måste verkligen gå ut med lite jämna mellanrum Man får försöka effektivisera det man håller på med och sluta med det som inte ger så mycket.

Citat:
Trist att höra, men en sak är ganska märkligt med tjejer, dom tror att man vet vad dom tänker, om dom bara kunde öppna munnen ibland, eller är det så att vi killar är så dåliga på att lyssna...
Japp, det är det dom tror, istället för att säga vad det är så tvingas man att lista ut det själv, vilket är fullständigt omöjligt ibland, det tycks helt enkelt inte finnas någon orsak ibland, kommunikation är viktigt.
ZN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-01-08, 22:19 #4
FLASHBACKs avatar
FLASHBACK FLASHBACK är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2003
FLASHBACK FLASHBACK är inte uppkopplad
Medlem
FLASHBACKs avatar

Reg.datum: Oct 2003
Haghjoo
Mycket tankvärt sagt, får en att stanna upp och tänka till.

"livet, det var dagarna som gick förbi..."
FLASHBACK är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017