Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Spydig attityd

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-12-06, 22:31 #1
hundservers avatar
hundserver hundserver är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
hundserver hundserver är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
hundservers avatar

Reg.datum: Aug 2004
Trodde i min enfald att alla frågor var välkommna på Wn´s forum men tydeligen hade jag fel, Ofta ser man spydiga svar som ex: Ring microsoft, Läs dokumentationen, Slösa inte med min dyrbara tid med simpla frågor... OSV!

Wn är väll ett ypperligt sätt att snabbt få svar på frågor relativt snabbt och slippa sitta i ex telefonkö, eller blädra igenom manualer som man kanske inte riktigt förstår sig på.

Anser man att man inte vill hjälpa så tycker jag man kan hålla käften ist för att haspla ur sig ngn spydig kommentar till personen i fråga,

Det som för dig ter sig simpelt är kanske för ngn annan ett stort problem, Ni har själva en gång i tiden varit okunniga och då kanske man var tvungen att blädra i pärmar och papper m.m. Nu är så inte faller längre, Nu finns internet och massa sidor att fråga om hjälp på bla Wn.

Ge hjälpen ist för att tjafsa så mkt,

Sen vet jag inte om jag missat nått men vissa påstår att Wn är för "Proffisionella webmasters" Enl vad jag kan utläsa från loggan så står det "Mötesplatsen för SVENSKA webmasters" Kanske det finns ngn klausul jag har missat där det står vilken "elit" nivå man måste ha för att vara välkommen på Wn,

Och ni som har sån enorm kunskap och inte vill dela med er, Vad gör ni på Wn öht???
hundserver är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017