FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sajtens nya layout släpptes visserligen för några veckor sedan men vore ändå intressant att få lite feedback på layout och menysystem mm...
OBS sajten kräver flash. För att se alla funktioner mm rekommenderar jag att ni loggar in med gästkontot. login: guest lösen: 2211 URL: http://www.nattstad.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan går sönder i t ex sökresultatssidan.. sen går det inte att backa sig tillbaka till sökresultaten om man har tittat på en medlem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ser att du var inne med firefox.. Får ta o fixa det med sökresultaten.. De lägger sig i en div med overflow-style på.. FF gillar inte det..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
FAQ:en fungerar inte heller.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
knepigt... om ni hittar fel så försök gärna beskriva dem och säg vilken webbläsare ni kör.. värdefull feedback för mig...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Var precis inne. Hade inga problem med något. Har Firefox 1.0.7
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser jättefin ut, snygg design och lättnavigerad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Inga problem för mig heller.
Tycker det ser väldigt fint ut, ett väl integrerat forum kommer göra siten till ett schysst community för festglada Göteborgare ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skön, avslappnad layout.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillade också skarpt layout och upplägg - lagom med funktioner och inte en massa onödigheter. En liten irriterande grej som dök upp var dock att när man till en bild vill välja att kommentera sig själv (motsv - kul funktion för övrigt) så står det i rutan som kommer upp "skriptprompt". En liten grej iofs, men var tvungen att hitta något...
Och ja, man blir sugen på att packa kappsäcken och bege sig till västkusten... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|