FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Då har vi kommit så pass långt att sidan är funktionell med alla system o så vidare.
Ni får gärna gå igenom hela bokningssystemet om ni vill....."Arvikafestivalen med avresa från Stockholm är mest komplett! Sidan finns här Synpunkter och förslag emottages vänligen! MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Frames är så 90-tal...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Säljande design. Bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har tidigare opponerat mig mot allas "skräck" för frames. förstår inte detta. att bygga hela sidan så att allt laddas om vid varje sidförflyttning skulle ALDRIG hålla.
I frames har sidan dragit runt 400GB trafik, utan frames skulle detta varit en bit högre...vilket skulle medföra extra kostnader. Ytterligare nackdelar är att menyer försvinner när man scrollar på sidan, samt att vi inte kan exponera vår logga, telefonnumer mm under hela besöket! GO FRAMES!!!!! säger jag bara...struntar oavsett i W3 rekommendationer och sökmotoroptimerarnas prat om frames vara eller icke vara. VI placerar oss högt i alla ord vi vill! Så vi skulle aldrig byta bort frames! /Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Snyggt, MEN.
Kolla bilden: ![]() Klickade under populäraste. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ahh se där ja... *ops* lätt missat, fixar det med en gång! tack som tusan!
edit. fixat!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har aldrig haft några problem att få till en layout där menyn alltid finns tillgänglig när jag haft behov av det. Att logga, telefonnummer mm syns hela tiden är helt klart bra och ger ett professionellare intryck dock samma här som med loggan, brukar inte vara några större problem att få till en lösning där detta hela tiden syns vid behov. I övrigt tyckte jag sidan så bra ut, målgruppsanpassad och ett professionellt intryck. Dock är den väl lite på gränsen till "överfull" så du bör absolut inte lägga in nå fler saker än vad du har nu, snarare så att den nog skulle må bättre av liiiiite mer tomma ytor, kanske ta bort någon av reklamen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför uppfinna hjulet en gång till
![]() Håller till viss del med dig angående reklamen! Dock kommer ett par av de annonsutrymmen som finns idag, enbart att användas av oss själva för att "spotta" utvalda resor....så ok, det är reklam, men egenreklam, så jag räknar inte det riktigt ![]() /Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tycker det ser mycket bra ut. Lite småsaker. Byter man till engelsk version är fortfarande texten:
Citat:
Tycker också 468x60-bannern från AdTrade längst ner förstör mycket för helhetsintrycket. Blir otroligt rörigt med en banner som handlar om något helt annat där och dessutom gör att sidan ser proppfull ut. Sidan "Sitemap" under "Om festivalbussen" visar bara en "mall-sida". Men det kanske kommer senare?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Två saker jag lade märke till.
När man har engelsk version. Så är fortfarande "10% Rabatt på alla resor..." loggan på Svenska. Vitsen med Svensk/Engelsk är väl att man skall förstå sidan? Vilken engelsman förstår den loggan? Jo, 10% och December. Det kan lika gärna vara 10% högre pris. Den andra är: Om jag bytar språk under besöket så vill jag gärna stanna kvar på den sidan jag var på. Inte komma till framsidan igen. Just my 2 cents |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|