FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har varit i kontakt med Jimmie, Han är inte uppe ännu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det stämmer bra, systemet i sig är uppe men jag kommer förmodligen att ta in en partner och driva det som ett aktiebolag istället. Detta för att kunna erbjuda en bättre service än vad jag ensam skulle kunna erbjuda.
Jag vill inte dra igång systemet för fullt under min enskilda firma om det ändå startas som ett aktiebolag för då kommer alla avtal att få skrivas om samt att det blir en massa extra pappersarbete för min enskilda firma. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ja jag vet vad du syftade på |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har också fått ett telefonsamtal idag. De har tydligen missat att jag sålde min rörelse första november
![]() 1295 kr/mån är det ju aldrig värt för Double, det kan de ju glömma. Utöver adrix vet jag att minst ett företag till är på väg in på marknaden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tror nog att den här tråden har gett mej de svar jag vill ha angående double.se.
Absolut inte något att ha. Dessutom verkar det som att de fuskar med registreringen av klick/leads. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det här är ganska intressant eftersom jag registrerade mig på double efter följande uppmaning (saxat från ett mejl) "...Nu vet jag inte vilket pris jag sa till dig sist, men jag misstänker att det var 495 kr. Priset är inte förhandlingsbart då det är på tok för lågt, vi kommer att höja priserna inom någon vecka så det lönar sig rejält att starta ett program nu (då behåller du ditt pris även efter höjningen)..."
Seriöst? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|