FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu är jag trött på alla dessa "reklam-musmattor" som jag var avverkat, det är blanka, matta, sträva och glatta och alla har dom en sak gemensamt och det är att dom inte funkar i längden.
Nu sitter man där igen och pekaren bara slinter och släpar... Finns här någon som kan rekommendera en riktig "proffsmatta" som håller och som är skön och vilsam att arbeta med. Musen jag kör är en optisk Logitech Mx900 // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Func Surface kostar mellan 250-300:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Använder func surface och har en logitech mx500 mus och kan bara säga att musmattan är kanon!
Den finns att köpa på overclockers.se för 295kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tackar för tipset!
Såg att även Dabus hade den i lager för samma pris så det blir till att styra dit i morgon. Återkommer även jag med en kommentar om den givetvis... // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
300 spänn för en musmatta, då måste den verkligen va utöver det vanliga..
Den jag köpte på ikea för 5 spänn fungerar fortfarande bra, det va något år sen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag förstod inte heller varför man skulle lägga så mycket på en musmatta, men nu vet jag, det är värt det!
![]() (Använder Func och MX500) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag använder ingen musmatta övht. Men många gillar Func, så skall man ha en musmatta är det nog ett bra alternativ.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det ingen som har en bild så man kan se hur den ser ut?
Kommer inte ihåg vad min heter, men den är svart med en gelékudde. Trivs bra med den, har dock inte optisk mus så jag kan inte säga hur den funkar med en sån... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Använder också en func-mussmatta, perfekta till CS , bara vända på ytan
![]() Sedan en microsoft-mus på den ock saken är kanon! (P.S. Det finns glidmedel till musmattor också, eller om man föredrar så finns det små cliffs som man kan fästa på musen, funkar utmärkt) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kör faktist med musmatta och stöd för handlederna som jag köpt på ikea för ca 2 år sedan, tror dom kostade 49kr eller nått, och funkar otroligt bra faktist.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|