FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har levererat två sale till Misco på några dagar. Nu har jag blivit förflyttad till deras Premium-segment. Premiumsegmentet har en sale% på 4% medans det vanliga har på 5%.
Varför gör dom gjort så? Har dom 5% för att locka affiliates att marknadsföra deras program och sen när de börjar leverera så sänker dom och hoppas på att behålla affiliatesen? /Jon |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det säkraste sättet att få ett korrekt svar är nog att prata direkt med Misco.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Självklart! Men jag ville höra om det var någon mer som råkat ut för nått liknande...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
PC Action, Dabus, Misco.... Vad kommer härnäst????
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är jag tillbaka på samma ersättningsnivå som General-segmentet. Verkade bara vara nån miss av dom... Inget ont om Misco alltså.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
(Dabus bytte namn för att heta samma sak som resten av den europeiska kedjan som Dabus sedan något år tillbaka tillhört) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Meningen med inlägget var att eftersom dom på mindre än 1 år bytt namn 3 ggr, så är det bara att vänta sig fler namnbyten.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Ahh, glömde att dabus köpte PC Auction, men det var ju inget direkt namnbyte utan snarare en nerläggning av PC Auction eftersom dabus fanns redan innan...
Stör mig dock något på det nya namnet, eftersom jag är uppväxt i Lidköping där vi i flera år haft dabus butik och postorderlager (lagret är faktiskt en väldigt bra resurs eftersom det är i direkt anslutning till butiken, mer välsorterad databutik får man leta efter), så är vi många som fortsätter kalla det dabus (senast jag va där så hörde jag ett par gånger att personalen svarade i telefon med frasen "Dab ..öhh.. Misco..") |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|