FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Du må informere når du får nye tildelinger av .es domäner! Ropas.es hadde vært fin!! Synd med den... Jeg fikk mail om at jeg hadde fått lentes.es idag. ("linser", brukes parallelt med gafas om briller) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
VIP
|
lentes.es - den låter ju kanon!
![]() tror att spanjorerna fick bäst tilldelning av namn, tyskarna verkade inte vara riktigt på hugget och amerikanerna är mest clueless när det kommer till icke-amerikanska tld's ![]() tycker inte amerikanerna är bra alls på landrush, däremot brukar tyskarna vara grymt bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har enda ikke fått noe inntrykk av trafikken på .es, men har fått inntrykk av godt potensiale ettersom jeg allerede har mottatt 4 henvendelser på barco.es, 2 på adulto.es og 1 på babe.es.
Fikk idag tilbud om 2000 Euros for barco.es og adulto.es tilsammans, men selger nok ikke enda. Kjedelig å sitte i etterkant å irritere seg hvis man ser .es tar helt av etterhvert.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
VIP
|
Får gratulera till försäljningarna marting!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Nykomling
|
Takk, Maccke! Sålde idag barco.es til en mycket pen sum, og adulto.es i går.
Med andre ord er potensialet som flere av oss her i tråden har antydet for .es bekreftet. Så kan trygt anbefale investering i .es-domener om noen finner noen bra navn som enda er ledig! //Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kan inte hålla mig - det är lite offtopic men;
Är det inte någon som vill köpa en .es-domän från Ports-koncernens (där Domaininfo ingår) säljbolag Qpol ? http://www.qpol.com/tldinfo-newweb.a...p=aero&dest=es Vad kan man säga mer än att det är ex moms ! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur kan du sälja dom 2 es-domänerna utan att veta hur mycket trafik du har på dom?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
När jag ändå håller på måste jag fråga - Hur sjutton får man .es-namn att gå igenom ? Jag har en handfull i mitt tycke riktigt bra namn som ingen bokat eller är aspiranter på.
Kan man regga vilka domäner som helst eller är det som texten säger att domännamnet måste helt eller delvis finnas i personnamn eller företagsnamn ? Jag har bara fått detta meddelande när jag försökt: "545 El titular indicado no es el mismo que el PCA" och jag blir inte klok på det...vad fattas ? Idéer tas tacksamt emot. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
huruvida ett namn kan registreras direkt eller inte kan du enklast se genom att göra en whois sökning hos nic.es (eller red.es). där står hur många som är i kö, ifall det nu är några alls! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|