FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har fått ett bud på domänen b**t *=ea
17000kr, borde jag sälja utan att förhandla? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag hade sålt.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
- Är det .se så sälj! Det känns som ett rätt schysst pris i dagens läge, jämfört med liknande .se försäljningar i år.
- Är det .com, så efterfråga minst femhundra (snarare tusen) gånger mer. ![]() https://venture.com/domains/beat.com
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2018-10-26 klockan 05:13 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänk om dom är beredda att betala 50 000 eller mer!
Jag har fått 5-siffrigt bud och slutligen ett bud på 10 gånger mer. Senast redigerad av eNamn den 2018-10-26 klockan 10:09 Anledning: tillägg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle ha förhandlat även om jag fått ett första bud som jag egentligen skulle kunna tänka mig att acceptera. Jag har nog aldrig varit med om att någon har erbjudit ett slutbud som första bud.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
VIP
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Det gäller .nu
Ett större amerikanskt bolag. Jag begärde 30 000 han skulle prata med sina kollegor och återkomma, kanske gjort bort mig nu? Senast redigerad av zader den 2018-10-26 klockan 16:42 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Men detta verkar lovande. Min egna erfarenhet är att just amerikaner är beredda att betala för sig och är de ett större bolag så vet de vad de vill ha. Lycka till, hoppas det går vägen!
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Kolla så det inte är nån scam också, google avsändaren.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
.NU alltså, jag hade sålt direkt.
Men pengarna först sedan överföra domänen eller använda en bra tjänst för att säkra överföringen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|