FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag vill köpa sajter inom resor, främst sidor om specifika destinationer.
Rena domäner kan också vara intressanta, men i första hand webbplatser som har innehåll. Extra intressanta är sidor som redan har någon typ av affiliateinkomst, även om den är liten. Har du något du vill sälja? Skicka pm så diskuterar vi. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har discoversthlm.com/.se
Besökarstatistik finns, men inget att tala om, kanske 50 i månaden. Jag har inte brytt mig om sajten på 7 år (!) där ambitionen var att skapa någon form av sthlm-besökssida. Nu bor jag i Västerås, så.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för förslaget! Men just Stockholm är inte intressant.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Senast redigerad av Davve den 2017-06-05 klockan 22:44 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
land.nu
belgrad.nu hamburg.nu warszawa.nu ungern.nu landsnummer.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
vietnamn.se
centralamerika.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har ett par gamla du kan få lägga bud på.
cambodia.nu canada.se dallas.nu eilat.nu losangeles.nu parma.nu phuketguide.se porto.se reno.nu shenzhen.nu sunny-beach.se teneriffa.nu turin.nu vietnam.nu vietnamn.nu biljetten.com biljetten.se bragolf.se charters.se dykning.se hyr-stuga.se resesajter.se restresan.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
reseportalen.nu
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Vid intresse - maila till: [email protected] Webbplatser: Dublinguide.se Grenada.se Leipzig.se Liechtenstein.se Sydamerika.net Treriksröset.se Volgograd.se Domäner: Alcorcon.se Azerbajdzjan.se Burkinafaso.se Burundi.se Canberra.se Centralafrikanskarepubliken.se Chengdu.se Ecuador.se Guinea.se Kalabrien.se Kamerun.se MittNewYork.se Nordamerika.nu Stavanger.se StMoritz.se StTropez.se Tylösun.se Uleåborg.se Mvh Magnus |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Luxemburg.nu har fördelen att vara både stad och land.
Halvexotisk destination med europeiska mått mätt. Tror de började med luxemburgsk Google Translate runt jul, så det finns fortsatt marknad för att pusha språkkurser/-böcker då språket inte är så tillgängligt på nätet. Mer tal- än skrivspråk. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|