FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
1400 för bokföring.nu
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
1600 bokföring.nu
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 2000 SEK inkommet för bokföring .nu
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
2200 kr för bokföring.nu
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Intresset har varit större än vad jag hade väntat mig. Jag tänker inte sälja till "köp nu"-pris eller paketpris vilket flera har efterfrågat.
Nya regler: maxbud (som Tradera) För att förhindra att det blir rörigt i slutskedet av auktionen (både för mig och budgivare) uppdaterar jag reglerna enligt följande. * Maxbud per domännamn skickas via PM eller till [email protected] * Slutpris (ensam budgivare) = 200 * Slutpris (flera budgivare) = näst högsta maxbud + minsta höjning (200) * Om inget maxbud inkommer gäller tidigare bud (se nedan) * Alla slutpriser publiceras när auktionen är avslutad Exempel * Budgivare A anger maxbud 800 * Budgivare B anger maxbud 3000 Budgivare B vinner auktionen till slutpriset 1000 (800 + 200). --- Aktuella bud Ekonomi köpa .nu - 200 lön .nu - 600 bokföring .nu - 2200 fakturering .nu - 200 Turism slott .nu - 400 norrsken .nu - Teknik mac .nu - 200 mobilnummer .nu - nfc .nu - ocr .nu - Nöje skvaller .nu - 200 prat .nu - hett .nu - Övrigt sjukgymnastik .nu - lag .nu - 400 leka .nu - 400 poll .nu - |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
För att alla ska få en chans att ta ställning till de nya reglerna förlänger jag deadline till kl 18.00.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Ekonomi
köpa .nu - 600 lön .nu - 800 bokföring .nu - 2400 fakturering .nu - 400 Turism slott .nu - 600 Teknik mac .nu - 400 Övrigt sjukgymnastik .nu - 200 lag .nu - 600 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Auktionen är avslutad. Jag kommer att informera alla budgivare och uppdatera tråden med slutpriser imorgon kväll då jag är på resande fot.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
--- Slutpriser Ekonomi köpa .nu - 600 lön .nu - 1800 bokföring .nu - 2700 fakturering .nu - 600 Turism slott .nu - 800 norrsken .nu - Teknik mac .nu - 600 mobilnummer .nu - nfc .nu - ocr .nu - Nöje skvaller .nu - 200 prat .nu hett .nu Övrigt sjukgymnastik .nu - 400 lag .nu - 600 leka .nu - 600 poll .nu --- Tack alla (7 budgivare) för visat intresse! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|