FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Har plockat ut en lista med 93 st domännamn som jag känner mig ganska bekväm med att avyttra för 800 kr/st. Vissa har kostat mig mer, andra är värda mer, men det får gå. För att inte behöva skicka 93 fakturor är minimum köp två stycken. Detta ändras till minimum en i helgen. Moms och överlåtelseavgift via Loopia tillkommer. bostadssajten.se kanondeal.se importgruppen.se minloppis.se hyrlgh.nu annonsplanket.se sovbutiken.se babybutiken.nu marianne.se fbak.se reapriser.nu hinduism.se oby.se oos.se helpify.se bostadsforum.se gratiserbjudanden.nu långflon.se betaladirekt.se meme.se rorbutiken.se cvportalen.se sportbutiken.nu bilmassan.se bilmässan.se motormarknaden.se plastikgruppen.se servicehus.se boannons.se dronarbutiken.se spelmarknad.se filmdagbok.se groups.se jourbutiken.se reaplagg.se lokalmarknaden.se norrlandsgruppen.se tabbar.se flygbokning.se hisingen.nu mobilbloggen.se onlineapotek.nu reasajten.se resebyran.nu ringon.se annonsportalen.nu vaktgruppen.se natapotek.se disciplin.nu lokalmarknad.se poo.se sverigebutiken.nu nyhetssidan.se sveaannons.se andrahandsmarknaden.se sportpunkten.se sporto.se shoes.nu kku.se bostadsproduktion.se åby.se ouf.se bugga.se uml.se ybk.se resebokning.se byk.se filmdagboken.se g6.se hagstedts.se reseerbjudanden.se 3dforum.se bostadsfotograf.se hobbyforum.se kattsaker.se onlineskolan.se abcmedia.se hyrfordon.se fyndhallen.se appbutiken.se autoportalen.se clearify.se fordonsimport.se forshalla.se leksaksportalen.se rabatthuset.se riskfritt.nu boter.se datorprodukter.se hyrnu.se pavelund.se påvelund.se teamsverige.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Köper marianne.se och åby.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Säljer nu även styckvis.
Ingen som tar meme.se, flygbokning.se eller jourbutiken.se? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Sänker priset till 800 kr/st inklusive moms och överlåtelseavgift.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|