FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej allihopa,
Dags för mig att sälja av nästa site i mitt nätverk som tyvärr inte fått den uppmärksamhet den förtjänar. Sidan gäller hudkrämer.se. En väldigt bra domän namnmässigt som kan användas till allt från produktflöden till renodlad affiliate-sida (som den i dagsläget är) för hudkrämer. Hemsidan har väldigt bra med unikt och eget content. Rankar i topp på många long-tails och även en del relevanta keywords. Jag har inte gett sidan en enda länk so far utan den har bara legat och "skvalpat" i tre års tid.. Ni vet hur det är. Hur som helst har den intäkter om än blygsamma. Cirka 600 kronor per år genom adsense och affiliate. Är dock skapligt övertygad om att med rätt knuff och kanske en liten remake (eller vidareutveckling) så kan den göra bra med pengar. Sidan har idag cirka 400-500 besökare per månad men tjänar alltså redan bra med pengar sett till "per besökare". För mer detaljerad statistik eller frågor PMa gärna. Perfekt grund att bygga vidare på enligt mig. Pris? 2 000 SEK köp-nu pris. Annars kom gärna med bud. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Sidan är härmed såld. Tack alla som visat intresse!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|