FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hallå allihopa,
Fortsätter att sälja av några av mina småsiter som tyvärr inte har fått den uppmärksamhet de förtjänar. Just nu är det frågan om 3 st resesiter. Inget länkbygge är utfört eftersom jag inte har lagt så mycket SEO-fokus på mina resesidor. Sidorna är emellertid perfekta för den som vill påbörja länkbygge och börja tjäna pengar på sidorna (i dagsläget är intäkterna väldigt små). Samtliga sidor är snart 3 år gamla och har riktigt bra unikt content. Reseguiderna är baserade på personliga erfarenheter på plats. ![]() www[punkt]malagaresa[punkt]se - Cirka 1 000 besökare per månad - 150 SEK intäkter senaste 12 månaderna via adsense - Rankar redan bra på många söktermer trots 0 arbete. 1000 SEK www[punkt]moskvaresa[punkt]se - Cirka 100 besökare per månad - 0 SEK intäkter (inga annonser på sidan) - Sida om Moskva - perfekt reseguide att bygga vidare på 500 SEK www[punkt]yerevan[punkt]se - Cirka 100 besökare per månad - 0 SEK intäkter (inga annonser på sidan) - Yerevan är huvudstaden i Armenien 500 SEK PMa gärna för mer info! Tack och hej! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|