FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är intresserad av att köpa försäkringssidor eller jobbsajter. Är inte intresserad av domäner utan endast webbplaster även länkar kan vara av intresse.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Köper även snappade domäner med eller utan innehåll inom dessa områden..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
hej,
jag tar emot bud på omjobbet.se och jobbigt.se just nu är det någon bugg med omjobbet.se så att man inte kan klicka på interna länkar... : / men det borde vara ganska lätt fixat. Kan ha blivit när webbhotellet uppgraderade php-version. (Lite kuriosa kring jobbigt.se som jag köpte av true-callergrundarna Alan Mamedi och Nami Zarringhalam för rätt många år sedan är att den har blivit omnämnd ett par gånger i bl.a. DI så sent som i år när de blivit intervjuade och berättat om hur allting började ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för förslagen, men avstår..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ange gärna budget, folk här har sajter som de värderar till 100kr medan andra inte släpper sina projekt för under 10 miljoner kronor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänker mig någonstans mellan 100 - 50 000 kr , men om någon har en större/bättre/unik/inkomstbringande sajt kan jag självklart tänka mig gå högre.
Värderar i första hand hemsidor utifrån årsinkomst, om en sådan saknas krävs en bra (helst stark) länkprofil eller riktigt bra kvalitet på innehållet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|