FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej!
Tack för er feedback. Det är tråkigt att läsa att några av er har stött på problem. Vi arbetar ständigt med att förbättra våra rutiner och vill givetvis lösa problemet så fort som möjligt. Har ni möjlighet att slå oss en signal på 08 441 52 30 eller mejla oss på [email protected] så ser vi till att hjälpa er direkt! Hälsar, Filip på zanox |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
http://www.telehomo.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Samma erfarenheter här också. Konverteringen är i princip helt borta efter bytet till Zanox. Dessutom drabbades jag också av trasiga länkar efter någon justering från Zanox sida - inte heller fick jag någon information från deras håll om att de hade ändrat något.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu är det mesta åtgärdat och länkstruktur är tillbaka i sin ordning. Fick bra support av Zanox via både telefon och mail så ett stort plus på den biten. Tack!
Senast redigerad av sebbe888 den 2016-05-11 klockan 09:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ja "länkarna fungerar " så att kunden når deras webbplats men där blir fortfarande inga sale registrerade... :-(
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
sebbe888: Mina länkar har fungerat sedan dag 1 men jag får ändå knappt några sales registrerade (som matzii också påpekar). Om din konvertering vänder uppåt så säg gärna till vad det var du behövde åtgärda!
Jag får också rätt snabb support från Zanox men de pratar bara om länkstrukturen men om länkarna går igenom så kan det väl inte vara något fel där? Jag var dock förvånad över vilken bra konvertering jag hade när Royal Design låg på Adtraction. Kan det vara så att det var en "positiv" bugg hos dem som nu normaliserats? Hur upplevde ni andra det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag förstår inte varför ni lägger er tid på detta nätverk? Ett krångligare system som fungerar sämre får man leta länge efter. Till och med TradeDoubler är bättre...
På den tiden som jag jobbade med affiliateverksamhet (ca 4-5 år) så var Zanox den sämsta upplevelsen av dem alla. Lägg er tid på seriösare nätverk som AdRecord och AdTraction om ni vill att saker ska fungera. Spelar ingen roll hur attraktiva program de må ha, det är inte värt tiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Helt sant, jag har samma erfarenhet som övriga i tråden med andra program och har snart avslutat samtliga där.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Clirre: Jag ska låta det gå några veckor nu så får vi se. Rapporterar hur det går. Men det är precis samma här. Min konvertering har sedan flytt minskat många procent och fortsätter det så blir det nog en paus tillsvidare.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|