FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Någon här på WN som råkar heta Per Sjölund och äger domänen Underbart.se ? Eller någon annan här som äger domänen underbart.nu som är intresserad av att sälja? Skriv gärna här eller skicka PM eller kontakta mig på [email protected] med pris. Hälsningar Simon |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det någon här som känner personen / personerna som äger dessa två domäner så att man kan komma i kontakt med de? Per Sjölund hittade jag en e-postadress till men inte underbart.nu - Någon som vet vem som äger den domänen?
500 KR till personen som ger information om ägaren, om det leder till ett köp av domänen. Hälsningar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loopia är registrar för underbart.nu och de kan nog vidarebefordra ett meddelande till domäninnehavaren.
Domäninnehavaren kanske inte återkommer till dig om denne misstänker att du är oseriös, har minimal budget och/eller försöker dölja din identitet. Tänk på det när du utformar ditt meddelade. Bara som ett tips alltså ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra tips! Själv låter jag bli att svara ibland pga ovanstående.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har skickat PM
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack alla, Per var inte intresserad av att sälja, har kontaktat Loopia angående Underbar.nu , om ägaren vill sälja. Hoppas på svar, får se då
![]() /Simon |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|