Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Spännande möjlighet! Medgrundare sökes.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2016-03-17, 15:37 #1
MaxTid MaxTid är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2011
MaxTid MaxTid är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2011
Lightbulb Spännande möjlighet! Medgrundare sökes.

Jag driver ett antal jobbsajter inom olika branscher i dagsläget. Många av dessa företag jobbar väldigt förlegat när det gäller hanteringen av ansökningar för sina lediga tjänster.

Min tanke är att starta ett nytt bolag som skapar ett rekryteringsverktyg där företag enkelt kan ta emot och hantera sina ansökningar.

Affärsmodellen innebär att företaget som nyttjar tjänsten antingen kan betala en engångskostnad för att använda tjänsten vid en rekrytering eller en månadskostnad för kunna använda vid alla sina rekryteringar.

Fördelen för oss som skapar en sån här tjänst är att det är väldigt hög vinstmarginal samt att de kunder som börjar använda tjänsten ytterst sällan slutar använda den.

Jag har också ett starkt nätverk bland många företag som är potentiella användare av ett sådant verktyg.

Din roll blir att sköta programmeringen av verktyget, vara tekniskt stöd vid implementering av nya kunder och framöver fortsätta utveckla produkten så att den håller en hög nivå gentemot konkurrenterna.

Min roll blir att sköta införsäljning till nya kunder, löpande kundkontakt, support samt övrig administration av företaget.

Upplägget innebär att du får en grundsumma pengar samt en del i bolaget och lön/utdelning i takt med att kunderna kommer in.

Låter detta intressant så kontakta mig via PM där vi kan diskutera detta vidare och du får berätta mer om dig själv.
MaxTid är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017