FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hallå!
Precis som rubriken lyder så är jag denna gång på jakt efter domäner/sajter relaterade till graviditet/barn. Budget för denna gång: 10.000 kr Tar gärna emot förslag via PM eller på [email protected]. Med vänliga hälsningar, Matyas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
barnkammare.se
kidswear.se barnrummet.nu babyartiklar.se barnbutiker.nu barnfest.se mammamode.se Är några jag vet finns på lager iaf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
hej,
jag har www.barnmarknaden.se tillsalu. Hör av dig om du är intresserad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
babylycka.se 60k+ googleträffar på ordet
barnbutiken.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tackar för alla tips, har kontaktat de som skickat bra förslag, tar gärna emot fler förslag, helst domäner relaterade till ett sökord med många antal sökningar/månad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
barnvagn.nu
kopabarnvagn.se barnböcker.se barnsko.se barnfotografering.se barnflickor.se sagor.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Har följande domäner till ditt intresse. Alla är inom e-handel. Siffran är sökningar/månad
barngrindar.nu 4400 gåstolar.se 3600 bumbostol.se 2900 dockhus.nu 2400 kaplastavar.se 1900 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Blir man oväntat gravid så är man ju dum, därför kan jag erbjuda dum.nu som har hela 720 sökningar/mån
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare!
Skulle kunna sälja barngrejer.se Hade tänkte starta en webbutik på den domänen man har dessvärre inte tid till det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |