FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Säljer blandade domäner. Bud med start på 100kr/st är det som gäller.
Domänerna säljs som privatperson och betalning sker i förskott. Eventuella överlåtelseavgifter betalas av köparen. aktiehandel.nu buffert.se currency-converter.nu investing.nu chefsjurist.se servicechef.se fiv.nu gag.nu mgr.nu nzt.se pigg.nu thegate.se orden.se ipadpro.se kunde.nu Innehar rätten att inte sälja om jag ångrar mig eller inte anser budet som tillräckligt tillfredsställande. Budgivning pågår 48h från och med första inkomna budet. Förlängs med 24h om bud inkommer sista timman. Samtliga domäner finns just nu på loopia. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi testar Buffert.se med 250 kr
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack Axel för budet.
Aktiehandel.nu såld för ett köp-nu-pris. Befintliga bud: buffert.se 250kr - budgivning avslutas 2016-02-03 kl 11:00 om inget bud inkommer inom sista timman. Vill förtydliga också att jag kan ta emot tänkta "köp-nu" priser om jag anser att de är OK. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
aktiehandel.nu och buffert.nu sålda.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Finns massor kvar, passa på att lägga köp-nu-bud om du är sugen på nån. Jag är inte omöjlig.
Dessa finns kvar till förfogande: currency-converter.nu investing.nu chefsjurist.se servicechef.se fiv.nu gag.nu mgr.nu nzt.se pigg.nu thegate.se orden.se ipadpro.se kunde.nu /M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Finns kvar. Ge gärna paketbud.
|
||