FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag söker mer feedback på http://www.rakgrossisten.se/
Om någon sitter på laptop eller låg upplösning och sidan ser konstig ut, säg väldigt gärna till! Min ambition är att butiken ska sälja rakblad, hyvlar och tillbehör till de lägsta priserna i Sverige. Tyvärr är inte sortimentet jätttebra just nu men mer är på väg in. Alla åsikter välkomna. Tack på förhand! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Till höger om nöjd-kund-garanti- ikonen så skulle jag skapa en ikon/ikoner för betalsätten.
I detta fall faktura 14 dagar. Det bästa vore ju att använda Klarna..... Men jag kan tänka mig startkostnader för det är rätt dyrt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bra tips, jag har fixat en faktura-ikon.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanske lägga in "butikspris" också......Du sparar .....kr eller % jämfört med butikspris. För då kanske man får mer köpimpuls...
För om rakhyvlar XYZ kostar 219.- på din sajt så har man kanske inte koll på om de kostar 319.- i butiken.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bra feedback båda, jag har fixat så att köpknapparna är på samma rad. Funderar också på att lägga in ordinarie pris så att man kan se hur mycket man sparar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förresten, jag hittar ingen facebook logga? kanske jämte faktura-ikonen...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu har jag äntligen lagt in ca-priser hos butiker på de mest populära produkterna (Gillette-rakblad).
Facebook funderar jag på hur jag ska göra med. Jag vill annonsera där men vet inte om en FB-sida skulle vara bra för en så pass "tråkig" produkt... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ett par punkter for min del
* Hade gärna sett "RRP" pa produkter * Ikonerna högst upp vill jag kunna klicka pa * Saknar T&C, Privacy etc i footern |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Alla gillar tävlingar och du vill synas.... Jag tror att Facebook kan bli en av de viktigaste kanalerna för hitta nya kunder. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|