FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Sökte själv som tusan efter ett bra namn till min webbkamera-samling. Tog först CamAMore.com som jag tyckte var fyndigt och bra. Fick dock lite problem med vissa intressenter som trodde det var någon form av amorös site. Cam och Amore funkade inte så bra ihop vilket jag borde ha fattat direkt... ![]() Bytte till iGoCam.com. Är nybörjare på detta men tycker att det duger bra. 6 bokstäver, .com-adress, ett namn som åtminstone antyder vad sidan handlar om. Några kommentarer till namnvalet? Borde jag leta vidare? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
varmt punkt nu, bra till en vädertjänst när man har varmast punkt nu med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tog gjuteriet.se åt en släkting som precis tagit över ett cementgjuteri.
Sålde det åt honom för 20 gånger mer än han betalade mej innan vi hunnit göra ägarbytet ens. Bra affär för min släkting iaf ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
En lyckad snap är barnskor.nu som jag kommer att ha mycket nytta av i ett kommande projekt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Många fina domäner släpptes imorse.
Dom här köpte jag: loving.se värdshuset.se idesprutan.se larmbutik.se eldning.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
snappade boxers.se, tyckte den var rätt bra, eller vad tycker ni?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har blivit en del snappningar nu på senaste. Den bästa var nog utan tvekan sms-lån.se.
Sedan fick jag mårten.se, motorbåt.se, bärs.se och några andra. Någon som heter mårten här? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
högskolor.se kändes som en bra snap!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Rätt nöjd med senaste snappningarna, bland annat internethandel.se, sort.se och webserver.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |