FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sommaren börjar närma oss och nu är det av största vikt för City Network att inte åter hamna där man hamnade förra året, då många kände stor frustation inkl vd:n.
Skickade in överlåtelse blanketter i söndags och enligt City Network ska dessa ta max 5 dagar. Vad säger IIS regelverk? Det som är lite intressant som inte meddelas är att du inte kan skicka några större filer till City Network utan de får då bara själva meddelandet. Pratade senast med support personal kring detta och han meddelade att jag kunde skicka större filer via Kunskapsbanken, samma problem här. Kan också meddela att jag i första rundan, alltså i söndags dessutom bifogade länk till icloud för att de enkelt skulle kunna ladda hem hela filen, denna kompetens saknades dock dessvärre. Blir lite fundersam! Senast redigerad av Ingo den 2015-05-22 klockan 20:23 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fem arbetsdagar även enligt IIS registreringsvillkor. Fyll gärna i den här tråden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Att det ska ska 10 dagar för att svara på mejl är inte OK oavsett anledning.
Så var det i mitt fall i alla fall. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Får meddelade från någon Johan, vet inte om det är Vd:n eller någon annan då han inte skriver ut sitt efternamn men han har valt att stänga länkarna då de ej accepterar länkar för nedladdning av pdf dokumentet och han hänvisar mig åter igen till att ladda upp via kunskapsbanken.
Jag har dock framfört att de ej kan hantera denna utan att det bara kommer fram själva meddelandet utan den bifogade filen. Ett av de senaste meddelande lyder nämligen: "Det jag skulle rekommendera dig är att logga in på https://support.citynetwork.se med det användarnamn som gäller (din epostadress). Där kan du bifoga de filer du vill till detta ärende så kan vi handlägga dem därefter." Detta är fruktansvärt dåligt och inte acceptabelt. Senast redigerad av Ingo den 2015-05-23 klockan 08:39 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Så här ligger det till just nu.
1, Jag hade bett en medarbetare igår morse att undersöka var problemet låg och han uppgav att de ej kunde ta emot större dokument och detta upplyste jag att denna info måste verkligen komma ut på hemsidan. Han tipsade om att ladda upp den via kunskapsbanken istället vilket jag också gjorde, City Network får dock enbart meddelandet och inget annat samt att jag får absolut ingen info om detta. 2, Johan utan efternamn (Frågan är om det är vd:n eller någon helt annan person) skriver att han väljer att stänga ner ärenden då det är otillåtet att sända länkar med pdf dokumentet, av vilken anledning vet jag inte då jag senast igår kväll fick beskedet att detta inte var några problem. 3, Har bett av medarbetaren på morgonen att han ska lämna ett meddelande att chefen ska slå mig en signal så vi får reda ut det hela. Han har dock valt att inte kontakta mig vare sig genom telefonsamtal, via pm som jag skickat till han via sajten fast han ständigt är aktivt inloggad här på WN.se Nej nu är det verkligen på tiden att man en gång för alla ta tag i problemen så att vi inte hamnar där vi var förra sommaren då det var otroliga långa handläggningstider, där flera personer kunde köpa samma domän osv osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
The devil is in the detail, Ett företag i den här storleken bör alltid ha ett genomtänkt arbetssätt och en välfungerande kommunikationsplattform.
Att jag fick vänta i 10 dagar och ville flytta på domänen direkt och det visade sig att de had missat uppdatera domänerna med mig som en ny ägare ![]() Hur som helst, sitter man på hundratals domäner så vill man att allt ska bara fungera och ifall det inte görs nångång så vill man att ärenden ska hanteras lite snabbare. Hoppas att CN förbättrar sina rutiner inte för min del utan mest kundernas skull. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag beklagar att du har upplevt det på detta sätt. De rutiner och regler vi har för att hantera överlåtelse säger att vi kan inte godta länkar till externa tjänster för nedladdning utan behöver att du själv antingen laddar upp den eller de filer som överlåtelserna Ligger i för att vi ska kunna hantera dem i god ordning. Vi är alltid intresserade av alla synpunkter och åsikter som kan förbättra vårt arbete. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|