FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har 1.200 000 st testade e-postadresser som vi köpt på oss under 2 års tid. De har alltid gett oss varma kontakter att arbeta med tack vare våra nyhetsutskick. E-postdatabasen innehåller 88 olika kategorier eller branscher samt beslutsfattare i Sveriges företag, Kommuner och Landsting. Jag söker nu EN seriös uppköpare till denna kvalitativa kontaktdatabas, då vi beslutat att sälja den vidare till något företag eller privatperson som kan bruka den med ansvarskänsla för eget bruk. En unik möjlighet att kunna marknadsföra sig smart till en mycket låg kostnad. Priset är 4 öre/ st (ord. pris ca 4 kr st via allabolag.se)och gäller endast köp av hela databasen. Ta chansen att jobba med Sveriges vassaste epost lista redan idag! Vänligen. Robin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vänligen ta bort samtliga adresser som tillhör vår domän.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gör alla nöjda, släng listan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej på er
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
KristianE, vem har sagt att ni är med vår lista?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Hade det inte varit lättare att kolla igenom listan efter KristianE's domän och återkopplat med ett svar i tråden "Ja den fanns med, men är nu borttagen" eller "Har kollat upp det, och hittar inget med din domän i listan". Istället för att fråga vem som har sagt att de är med i listan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Dom är inte med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
Eftersom det är 1,2 miljoner epostadresser så är det osannolikt att du har den kvalitet på adresserna som du beskriver. En riktigt snabb person klarar kanske ca 10-15 adresser i timmen dvs 80-120 per dag genom att kontakta varje enskild mottagare. Det skulle m.a.o. ta 10 000 arbetsdagar eller minst 44 personer på heltid i ett år (om de inte är sjuka en enda dag) att gå igenom listan och be alla om tillstånd att använda deras epostadress. Ta bort alla mina adresser ur listan. Jag har inte gett dig mitt tillstånd att tjäna pengar på mina mejladresser. Om säljer dessa så rapporterar jag dig till allabolag, DAFA m.f.l. så kan de stämma skiter ur dig, de vill sannolikt ha 4 kr per mejladress så det blir en riktigt dålig affär för dig också. Senast redigerad av Conny Westh den 2015-05-01 klockan 12:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Conny Westh! Det är lagligt att samla på sig mejladresser under en längre tid, dessutom är det även lagligt att ha epostmarknadsföring mot företag i Sverige. Så Conny Westh, har du inget företag, är en kommun eller ett landsting så behöver du inte oroa dig!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|