FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Ber om ursäkt i förväg ifall att jag inte får lägga ut detta i det här forumet och har full förståelse om tråden tas bort. Det är i alla fall så att jag har ett riktigt kap till nummer, guldnummer. Tanken är att någon med bättre användning för det företag såsom privatperson. Har sett liknande nummer för höga summor. Numret: 0700 55 55 55 Lämna ett inlägg eller pm som bud, säljes såklart till rätt bud. Mvh Sami |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
För att förtydliga lite bara så är detta endast en intressekoll! Tar gärna emot bud och säljer till rätt pris. Men jag har inte något slutdatum eller så att gå efter.
Skicka gärna ett pm om du har någon fråga. Mvh Sami |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Sorry för total ämnesflykt, men hade du haft motsvarande i Thailand hade du varit rik nu. Nior är populärast, men även treor, femmor och sjuor funkar. Vi pratar om eventuellt miljonbelopp. Är det samma i Sverige? (gissar inte men har nollkoll).
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ett bättre mobilnummer brukar gå på 2000-25000 på ett ungefär i Sverige.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Men dra mig baklänges raka vägen ner i helvetet. Är det företag som köper då eller är det privatkunder som är beredda att köpa för sådana summor?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Här är en thailändsk student som betalade motsvarande 6,5 miljoner kronor för sin nya reg-skylt: http://www2.bangkokpost.com/learning...late-b500k-car Återigen, sorry ämnesflykten.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Rika privatpersoner oftast (se artikeln ovan, även om det där gäller en registreringsplåt).
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanske i thailand man ska försöka göra affärer haha!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bjuder 10000kr
|