FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har lagt upp ett gäng fina domäner (.nu och .se) på Missdomain med startbud från 100€.
.nu porslin.nu skåne.nu dörrar.nu fönsterputsning.nu+fonsterputsning.nu fond.nu annons.nu festival.nu detektiv.nu .se michael.se nikotinplåster.se Lägg helst bud på Missdomain, men skicka ett PM om du har prisförslag för direktaffär. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fasta priser! Gäller månaden ut, behöver bli av med dem.
Vill du slå till är det bara återkomma med dina uppgifter för affär. .nu porslin.nu 4000kr annons.nu 8000kr skåne.nu 5000kr dörrar.nu 3000kr fönsterputsning.nu+fonsterputsning.nu 4000kr fond.nu 8000kr festival.nu 5000kr detektiv.nu 4000kr .se michael.se 4000kr nikotinplåster.se 800kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Uppdaterad lista, sänkta & fasta priser som gäller månaden ut.
.nu porslin.nu 3000kr (innehåll på köpet) skåne.nu 4000kr dörrar.nu 2000kr fönsterputsning.nu+fonsterputsning.nu 2000kr fond.nu 8000kr festival.nu 3000kr detektiv.nu 2000kr .se michael.se 2000kr nikotinplåster.se 500kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det finns en 6månaders regel här = man får inte sälja namn som skapades de senaste 6 månaderna
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sorry, några som slank igenom där.
Följande namn är till salu: porslin.nu 3000kr (innehåll på köpet) skåne.nu 4000kr dörrar.nu 2000kr fönsterputsning.nu+fonsterputsning.nu 2000kr fond.nu 8000kr michael.se 2000kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sätter budstart 800kr på följande, tar också emot förslag på köpnu-priser. Hör av dig via PM.
fönsterputsning.nu+fonsterputsning.nu porslin.nu (innehåll på köpet) skåne.nu dörrar.nu michael.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag bjuder 800 kr för Skåne.nu.
![]() |