FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Är det någon som jobbar på bet365 här? Jag behöver lite insider-info. Är någon som har använt min adress, verkar som någon ur min familjs personnummer är kapat? Hör av dig! mvh Senast redigerad av Alpha den 2014-11-29 klockan 13:47 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag känner ingen på just Bet365, men det smidigaste är att du ringer kundtjänsten så kommer de antagligen koppla dig till fraud-avdelningen. Enligt deras hemsida så ska 020 798 365 vara ett gratisnummer.
Hur vet du att någon har använt din adress? Gör en polisanmälan så fort som möjligt i sådana fall med den information som du har. Du kommer ha svårt att få ut information från spelbolaget så det är bäst om polisen tar den kontakten (men du får fan tjata på dem för sådana här ärenden läggs ned i princip direkt av egen erfarenhet). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gigena: Fick hem ett brev med en kod från bet365. Brevet ska till någon person som inte bor på vår adress. Antar att det är någon som använt vårt personnummer med falskt namn för att bli medlem. Bet365 har väl någon verifikation på att personnumret måste stämma överens med hemadressen??
Aja jag gissar på att detta är p.g.a jag åker så mycket taxi från min hemadress lol. Verkligen illa. mvh |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|