FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Minecraft är ett spel som fokuserar på att låta spelaren utforska, omvandla och interagera med en dynamiskt genererad spelkarta byggt av kubikmeterstora block. Förutom block innehåller spelkartan också växter, varelser och föremål. Spelarens aktiviteter i spelet inbegriper bland annat gruvarbete, att bekämpa fientliga varelser och att bygga nya block och verktyg genom att samla på olika resurser som finns i spelet. Spelets omfattande open world-struktur tillåter spelarna att skapa strukturer, skapelser och konstverk på olika multiplayerservrar eller på singleplayerbanor. Vi är ett företag som erbjuder minecraft spelare att starta upp deras egna multiplayerserver så att de kan köra tillsammans med deras vänner, vi gör detta smidigt genom att erbjuda dem enkel åtkomst till deras server med en välanvänd spel kontrol panel som man kan nå över internet, där de kan kontrollera och ändra sin egna server oavsett var de är någonstans. Vi har nischat in oss på att vara dem absolut billigaste inom branschen och vi har uppnåt det, sajten blev klar för endast en vecka sedan och vi har redan fått ungefär 5 kunder med inkomster på runt 15$, det man måste ta i åtanke är att den enda sortens reklam jag har gjort är via olika forum, vi har varken köpt google adsense eller är högt rankad på Google, utan endast via forum. Jag vet ett flertal konkurrenter som har tusentals kunder och omsätter hundratals tusen kronor varje månad på deras spelserver hosting företag, så det finns defenitivt en marknad för den här sortens företag som har nischat in sig på att vara billigast. ------------------------ Startbud: 2500kr Budgivningen slutar: 2014-12-10 ------------------------ ------------------------ Inkomster & Utgifter: Inkomster: $15 / Månad (5 kunder endast) Utgifter: $158 / Månad Beräknad Vinst: $170 / Per 35-40 kunder ------------------------ Kontakta mig för länk! Obs: Detta är endast en intressekoll, om jag inte får sålt den för ett pris som jag anser är rimligt så kommer den inte att säljas utan den kommer att behållas.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sajten är fortfarande till salu, den har nu nåt nya höjder och har en global alexa ranking på drygt 14.000.000 miljoner och i USA är den på 1.300.000 platsen på Alexa.
Vi har även fått ett stort antal fler kunder och har drygt $60 inkomster samt 23 användare på sajten, av dem användarna är inte alla kunder. Jag sänker startbudet till 1000kr så får vi se därefter, skicka PM vid intresse! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bud på 1000kr har inkommit via PM, så den nuvarande budgivnigen ligger på 1000kr!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har nu fått in ett bud via PM på 2000 SEK, gamla budgivare har blivit informerade via PM!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Budgivningen är nu avslutad och sajten har blivit såld, tack för alla som vissade intresse!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|