FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hahaha, du är inte dum du. Att jag inte fattade det.
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi har tagit bort domännamnet nu från Miss Domain och meddelat säljaren om detta beslut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ser att Bengtsson utökat verksamheten med grönsaker också på tradera.
Är det nån som känner till mr Bengtsson? Skämtar han eller är han lika optimist som en annan kan vara en sen lördagkväll ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Som sagt, en hel del lycksökare med uppskruvade förväntningar, men även en del helt ok domäner till REALISTISKA priser. Jag passar på att göra "reklam" för några som jag personligen gillar (de är inte mina): - Silver.nu - Nu: 7000 kr (0 bud) - Sd.nu - Nu: 15000 kr (9 bud) - Svenskkonst.se - Nu: 5000 kr (0 bud) - Gilla.nu - Nu: 1010 kr (54 bud) - Intervju.nu - Nu: 699 kr (0 bud) - Resguider.nu - Nu: 699 kr (0 bud, "Reseguider" vore bättre iofs) - Åretslucia.se - Nu: 1 kr (0 bud) - 6y.se - Nu: 3 kr (3 bud) - Byggsats.se - Nu: 500 kr (1bud) - Konstguiden.se - Nu: 500 kr (0 bud) - Skriv.tips - Nu: 249 kr (0 bud) - Bak.tips - Nu: 249 kr (0 bud)
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om er men personligen är jag väldigt nöjd över att Tradera skapade domänkategorin. Utmärkt ställe att kränga överblivna domäner på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hade varit bättre om .SE butiken hade haft sina domäner bland alla andra domäner då alla besökare går till .SE butiken och missar alla de andra domänen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag brukar kolla en gång om dagen om det dyker upp några trevliga domäner
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hm, en liten fundering om denna auktion av .SE:
http://www.tradera.com/item/344477/2...outsi-se-doman Borde det inte vara Ruotsi (Sverige på Finska) och inte Routsi (en by i Grekland, enligt Wikipedia)? Inte för att det spelar någon roll då ruotsi.se redan är reggad ![]() Funderade mest på om det var en felreservering av .SE eller mer tänkt som en eventuell typo? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|