FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skrivet av Inte rasist, men: "Vi kan inte börja bjuda innan vi säkrat ett belopp som är högre än vad auktionen står i just för tillfället. Vi la ett par bud igår (se efter fdqps) men sedan stack budgivningen och vi ligger nu långt efter. Men det hoppas vi fixar sig under veckan."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
|
|||
Medlem
|
"Tanken är att skapa en site som visar att Sverige är till för alla svenskar. Oavsett kön, sexuell läggning, ålder, etnicitet och etnisk tillhörighet. Allt det som den svenska demokratin i grunden går ut på. Vad vi i detalj ska göra med domänen (om vi vinner) är dock en diskussion vi får ta då – nu gäller det att vinna!"
Källa: https://www.fundedbyme.com/en/campaign/5234/sd-se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Med 110 miljoner i partistöd 2014-2018 har ju SD iallafall utrymme, om de tycker detta är viktigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Väldigt PK.se att köpa SD.se för driva anti-racistsajt... ;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Väldigt SD.se att köpa PK.se och driva rasistsajt. :P
Äh, jag är nog trött.
![]() |
![]() |
#166 | |||
|
||||
Administratör
|
SD är väl lika viktig för Sverigedemokraterna som FP är för folkpartiet. FP har ju till och från varit tillsalu på exempelvis sedo. Jag tror ju SvD skulle kunna vara en stor vinnare med det namnet. Dom har ju en ganska risig förkortning i den nya tiden.
![]() |
![]() |
#167 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ni andra som vunnit domäner, hur har ni gjort?
Har ni fått tillgång till dessa hos .SE Direkt? Jag har försökt nolla lösenord men får att domän/e-post ej existerar. Har även mailat om att få ut Auth-koder utan svar. Domänerna är registrerade korrekt men kan inte adminstrera dem =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
IRM syfte är väl mest att skapa uppmärksamhet och pressa upp priset på auktionen, skulle jag gissa.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|