FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
De äger även Samtiden.nu, även om de påstår att den skulle vara "oberoende socialkonservativ". Personligen ser jag det som ett husorgan för SD och det tror jag de flesta (med någorlunda opartisk agenda) kan hålla med om.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Väldigt PK.se att köpa SD.se för driva anti-racistsajt... ;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Väldigt SD.se att köpa PK.se och driva rasistsajt. :P
Äh, jag är nog trött.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
SD är väl lika viktig för Sverigedemokraterna som FP är för folkpartiet. FP har ju till och från varit tillsalu på exempelvis sedo. Jag tror ju SvD skulle kunna vara en stor vinnare med det namnet. Dom har ju en ganska risig förkortning i den nya tiden.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ni andra som vunnit domäner, hur har ni gjort?
Har ni fått tillgång till dessa hos .SE Direkt? Jag har försökt nolla lösenord men får att domän/e-post ej existerar. Har även mailat om att få ut Auth-koder utan svar. Domänerna är registrerade korrekt men kan inte adminstrera dem =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Så här ser mailet ut som man får.
-------------------------------------- Hej ? Ab .SE har nu registrerat ditt domännamn, se ditt köp nedan. 1 st ?? Domännamnet ??.se - Domän ?? 000,00 Du kan kontrollera dina registrerade uppgifter i vår Whoistjänst på http://www.iis.se/domaner/free genom att söka på domännamnet. .SE:s registreringsvillkor gäller för registreringen, http://www.iis.se/docs/Registreringsvillkor_sv.pdf. Välj registrar: Ditt domännamn ligger just nu hos en temporär registrar hos .SE Registry Services. Om du vill flytta domännamnet till en permanent registrar behöver du först välja en ny registrar och sedan begära ut en auktoriseringskod genom att skicka ett e-postmeddelande till [email protected]. Om du väljer att inte flytta domännamnet till en ny registrar inom fyra månader kommer domänen att flyttas över till .SE:s egna registrar, .SE Direkt. -----------------------------------------------------
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
IRM syfte är väl mest att skapa uppmärksamhet och pressa upp priset på auktionen, skulle jag gissa.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|