| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Konstigt att sd.nu bara fick 15k som högsta bud
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Ja såklart är det så.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Ser ut som att fb-gruppen IRM (Inte Rassist Men) är med och budar på den.. hade varit hysteriskt roligt om de skulle vinna den
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Jag GISSAR att SD inte låter dem vinna i så fall. Såvida de nu inte har en finansiär(er) bakom, vilket ju inte är omöjligt.
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Skrivet av Inte rasist, men: "Vi kan inte börja bjuda innan vi säkrat ett belopp som är högre än vad auktionen står i just för tillfället. Vi la ett par bud igår (se efter fdqps) men sedan stack budgivningen och vi ligger nu långt efter. Men det hoppas vi fixar sig under veckan."
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Medlem
|
"Tanken är att skapa en site som visar att Sverige är till för alla svenskar. Oavsett kön, sexuell läggning, ålder, etnicitet och etnisk tillhörighet. Allt det som den svenska demokratin i grunden går ut på. Vad vi i detalj ska göra med domänen (om vi vinner) är dock en diskussion vi får ta då – nu gäller det att vinna!"
Källa: https://www.fundedbyme.com/en/campaign/5234/sd-se/ |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Med 110 miljoner i partistöd 2014-2018 har ju SD iallafall utrymme, om de tycker detta är viktigt.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | |||
|
||||
|