FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Länge sen man hängde här på wn. Har varit mycket annat i mitt liv men nu är det dags för lite projekt igen. Jag skulle gärna vilja ha lite feedback på min nya sida: www . stugus . se Kort förklaring: Samlingssida för de största sidorna som hyr ut stugor. Kör inga egna annonser för att inte konkurrera. Kom gärna med synpunkter, stora som små! // KaKaN |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Ganska mysig!
Ett par punkter: - Det verkar saknas hovereffekt på kartan. Både namn och en markering på kartan hade varit att föredra. - Sökknappens ljusblå nedre del gör att texten i knappen inte känns centrerad. ![]() - Den ljusblå texten på "Avancerad sökning" skär sig liite lite. - Den vita headern är lite för stor och jag hade nog försökt se om man hade kunnat hitta en annan färg. Möjligtvis gå åt brunt för att försöka skapa en lite mer gemytlig känsla. - De två blåa färgerna längst ned lirar inte riktigt med varken planket eller Highlights-fältet. - Tycker rent allmänt att alla fält och all text i sökområdet på startsidan kan vara lite större. Skissade ihop supersnabbt lite mer hur jag tänker att man kan göra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack Sians för dina konstruktiva kommentarer, precis vad jag behöver!
Måste även passa på att säga att jag gillar din skiss, du måste ha fått fram den på bara nån minut? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Ingen fara!
Och tack, blev lite väl stort kanske men kanske finns något att hämta där om idéerna tryter. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej KaKaN,
Jag är inne på flera av samma punkter som Sians listade upp. Men allmänt tycker jag att första intrycket var trevligt. Stilren design utan för mycket onödig grafik. Kan bli riktigt bra detta! Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
En bra början. Designen är delvis fin och delvis lite billigare. Tyvärr upplever jag den extremt långsam. Bra idé, det är väldigt svårt att konkurrera på en marknad som denna men en samlingssida är aldrig fel (så länge man inte blir klassad som andra gradens medborgare av Google) :-)
Du använder Blockets logo + har data från dem. Hur fick du dem att gå med på det? De brukar vara väldigt restriktiva när det gäller sådant. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|