FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Researchgruppen, som tillsammans med Expressen ligger bakom flera av den senaste tidens SD-avslöjanden, påstår sig ha tillgång till Flashback-användarnas kontouppgifter.
Läs mer: http://www.dagensmedia.se/nyheter/di...cle3846958.ece
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
vilka terrorister. Men nu har dom nog gått över en gräns som kommer att göra ont....fysiskt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
1. Rättshaverister skriver rasistiskt snömos på ett forum i affekt. 2. Vuxna medelklassanarkister (som känner sig revolutionära i palestinasjal) får fatt på mejladresser och säljer till liberal kvällspress. 3. Liberala kvällstidningen hälsar på de rättshaverister som har högre utbildning än gymnasieskola och får klapp på huvudet för lysande journalistik. En ankdamm befolkad av jättebebisar.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Enligt dem själva har de fått databasen av andra människor, vad har hindrat dessa att utnyttja databasen för egna syften eller egen kartläggning?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag lyssnar på Researchgruppens podcast i detta nu... De pratar om sk näthat.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Andras, på sk hatsidor plus Flashback.
Ps. Undrar om de hänger ut en eventuell näthatande vänsterpolitiker om de hittar någon. Jag är inte så säker.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Några lirare skapade väl några hundra sockor och sålde dem som "del av Flashbacks databas".. Med värsta naziklingande mailadresser så kommer det verkligen rycka till i baguetterna hos vänsterextremisterna.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|