FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det verkar röra på sig på Missdomain vilket är trevligt. Ska bli väldigt spännande att följa utvecklingen då den svenska andrahandsmarknaden för domäner har legat lågt under en god tid.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, fast jag är lite tveksam till kanonpriserna på "premiumdomäner"?
Verkar ligga lite högt eller kan man begära såna priser och få köpare idag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tror inte de kommer att lyckas så vida de inte får med ett antal olika större företag som är intresserade av domäner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur många domäner säljs genom Missdomain per vecka?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej alla!
Logotyp24: Vi har ett flertal domänmäklare som hjälper till vid försäljning utav domännamn, (vi kör alltså inte enbart nyhetsbrev och försäljning via hemsidan). Våra mäklare kontaktar flera företag och intressenter till domänerna vi får in till försäljning. Laststory: Vi säljer flera domäner per vecka, exakt hur många vi säljer kan jag tyvärr inte gå ut med då vi har många kunder som vill dölja sina försäljningar och inte visa upp dem officiellt. Med vänlig hälsning, Fredrik Senast redigerad av Frebjo den 2014-09-10 klockan 11:25 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Någon verkar ha sålt samma domän två gånger. Bara att gratulera:
bouppteckning.se 3365 € bouppteckning.se 3265 €
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sajten verkar behöva uppdateras med ssl certifikat. Det går inte ens att öppna sajten i min mobil med googles webbläsare!
Med standardwebbläsaren får man en varning om att inte fortsätta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
SSL ceritifkatet går ut 8/8 2015, så det är inget problem där, jag har testat i mobil och olika browsers och kan inte återskapa det direkt. Vår utvecklare kikar på det nu dock, du får gärna skicka mig en skärmdump på felmeddelandet och certifikatet din läsare hämtar här på ett PM så kollar vi vidare på det direkt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|