FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Får se om man har något flyt i förregistreringarna den här gången. Fler som tror på den?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag reggade en riktig seriös en... Pus*y.cash. Det finns en större adult-affiliate/nätvärk som heter så. Sedan blev det några betydligt "snällare" .FUND, bla Culture.fond. Porr och kultur är mitt liv, eller? :P Vad fick du/ni?
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha, jag har haft just din ***s*.cash på G ett antal ggr men inte köpt, då behöver jag inte fundera mer då
![]() betting.cash blev nog den bästa tror jag. Pengar och vinn blev två svenska varianter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
vegas.cash tänkte jag ta om den inte hade vart premium men finns ledig om nån annan vill ha den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Man kan alltså regga den, men jag tippar att risken är överhängande att man tillslut blir av med den.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Snabba.cash hade ju varit trevlig, men den verkar vara reservad av registrarn.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har hittat två bra men har tyvärr inga pengar just nu.
lendo.cash lenddo.cash Varsågoda. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Däremot ser jag inga problem med ***.tld som tillsammans bildar ett varumärke. Som Micro.soft (om nu .SOFT existerade som tld).
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag törs inte använda den pga whitelabeldating.com ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Det vore ju fullständigt absurdt om ORD.TLD som råkar bilda ett bolagsnamn skall tillhöra bolaget. Å andra sidan har man sett bisarra saker hända förr.
![]() |
Svara |
|
|