FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Uppdaterad: problemet är nu avhjälpt och allt fungerar som det ska igen! ![]() Senast redigerad av Frebjo den 2014-09-16 klockan 07:30 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Provade att använda ert formulär men det ville inte alls fungera för tillfället. Skickade istället ett mail och fick ett automatiskt svar tillbaka och det är första gången jag får en varning från Hotmail med meddelandet "Var försiktig! Den här avsändaren godkändes inte i vår bedrägerikontroll."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ni bör ju inte skriva ut felmeddelanden i produktion oavsett, åtminstone inte ett direkt sådant.
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag såg idag att Missdomain annonserar på stora domänwebbplatser som TheDomains. Riktigt trevligt måste jag säga.
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej alla:
Ingo: Formulären har några klagat på men varje gång vi själv testar fungerar dom så vi kan inte lokalisera felet direkt. Vi satsar på att få ut nya missdomain denna vecka och då garanterar vi att det kommer vara löst. När det gäller hotmail så har ingen annan rapporterat detta. Jag ber vår utvecklare kolla på det, vi använder zendesk som ärende system så det är dom som skickar ut mailen, inte vi själva från vår server. Tart: Detta är löst i nästa version som kommer denna vecka! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej! Jag får samma meddelande som det skrivits om innan, alltså:
2014-09-18 15:52:36 - Failed Query: INSERT INTO traffic__views_1 ......... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ert nyhetsbrev klassas som spam av min leverantör
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skicka gärna en skärmdump på det till oss på [email protected] så drar jag det till vår leverantör av nyhetsbrevstjänsten!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har fått aviseringar om aktiverade domäner senaste dygnet, problemet är bara att det vid varje tillfälle kommer 2 av samma meddelande.
Någon som har samma problem?
![]() |
Svara |
|
|