FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Amazon route 53 släppte nu registerering också... kanske funnits men fick nyhetsbrev precis. ser mycket lovande ut! riktiga gamechangers
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rätt kasst. US Only och inget stöd för registrering av .se än.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Förstår inte ens varför dom släpper in oss om tjänsten inte funkar i Svea rike.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Tackar! (10 tecken)
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag GISSAR att struktur och användarvänlighet blir i absolut världsklass, men jag kommer bara flytta mina domäner dit om de börjar priskriga mot billiga aktörer som NameCheap.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hmm fick min invite nu. Väldigt basic. Här trodde jag att de hade ett killersystem men det verkar inte vara så ännu. Med googels resurser så borde de ha haft alla världens tld:s samt stöd för idn kan man tycka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om nån vill ha en invite till Google Domains så har jag 5st.
Skicka PM med epostadressen ni vill ha inviten skickad till. Först till kvarn (5st) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men de gäller väl fortfarande endast för USA eller har de öppnat för resten av världen också?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |