FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag är intresserad av bra .COM, .ORG och .CO.UK-domäner. Budget: 0-100.000 kronor. OBS! I nuläget är jag enbart intresserad av dessa TLD:er. Skriv i tråden, eller skicka PM. Även mejl går bra: info (at) yenit (dot) com. OBSERVERA! Snälla, ni spiller bara egen och min tid på att skicka "erbjudanden" om skräpadresser för fantasisummor. Jag är mycket väl förtrogen med prisbilden på nämnda domäner och självklart tänker jag inte köpa något till uppenbart högre prisbild än jag hittar på SEDOs, Godaddys, Flippas och Afternics auktioner.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. Jag glömde nämna att det är främst engelskspråkiga nyckelord och fraser jag eftersöker. Undantag kan vara riktigt bra "svenskaord.COM".
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Här har du några .com
webbforum.com iphonefriends.com guitar-link.com howtowritecvs.com iphoneappsbuilder.com howtodolists.com domaindropinfo.com bestiphoneapp.com ad-pro.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
posse,
Vad hade du tänkt dig för ad-pro? Du behöver naturligtvis inte svara här om du inte vill.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hochiminh.co.uk / hochiminh.uk
Rätt dåligt med .com , .org och .co.uk domäner faktiskt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag är svag för storstadsdomäner, men tvekar nog här. Dels kallas staden även Ho Chi Minh City (eller Saigon), dels har jag redan ett par att (eventuellt) använda.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
www.theweightblog.com är till salu
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
dogsex.co.uk är till salu för rätt pris om du är sugen på att göra en sida om hundar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()