FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Släng in att shorts är tillåten arbetsklädsel och jag söker!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Som nämns i tråden tror jag att dessa begrepp är utmärkta för att selektera ut "rätt" personer som söker en tjänst. Därav är det väldigt bra att vissa reagerar och inte tycker det är lämpliga begrepp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Administratör
|
Jag har inget emot varken kodapa, ninja eller guru ... det är trots allt bara tomma ord. Börjar de däremot ösa på med "ingen 9 till 5 mentalitet", "älskar mat från kartonger", "drömmer om kod", "strävar alltid efter perfektion" och liknande är det desto värre då det faktiskt berättar att de helst av allt vill ha en arbetsplats utan social interaktion där folk jobbar för mycket och blir oproduktiva och sjuka...
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kodapa, ninja etcetera tycker jag indikerar att de vill anställa någon form av "script kiddies". Kalla det systemutvecklare om du vill rekrytera någon seriös.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är inte många moderna renodlade webbföretag som använder en sådan tråkig och uttjatad titel idag.
![]() |
Svara |
|
|