FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Klickade mig vidare på annonsen här idag på WN.se om att Binero säljer *.nu domäner för 12:-. Priset stämmer dock inte utan det är ordinarie pris.
Ringde till deras telefon där det efter 5 minuter talas om att det är en person före mig, efter ytterliggare 20 min får jag prata med en tjej som säger att erbjudandet gick ut igår och att hon inte kan göra något mer. Jag får maila marknadsavdelningen med min fråga då de ej har någon telefon, då har man suttit i telefonkö i onödan sådär 25 min. Ja vad säger man....visst hade de blivit uppköpta Senast redigerad av Ingo den 2014-04-29 klockan 09:13 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
De köper väll AD spacens på årsbasis och grafiska formgivaren kanske är ledig och de har glömt bort denna AD space, det är någ inge djävulskap bakom utan snarare mänskliga faktorn. Kan säkert påvisa falsk marknadsföring, finns inge tidsutrymme speccat i annonsen som hänvisar till hur länge de gäller.
Lite som om företag X skriver gratis paraply men sedan hänvisar till att man måste bli medlem etc för att erbjudandet skall gälla så är det fel, står det gratis så är det gratis utan indicier som jag förstår de. Senast redigerad av BarateaU den 2014-04-29 klockan 09:21 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Fick nu följande meddelande: "Vi beklagar, den kampanjen är nu avslutad, därför går det tyvärr inte längre att köpa .nu-domäner för 12 kronor. På wn.se är våra banners utbytta." Det är så man skapar nöjda kunder eller goodwill. Senast redigerad av Ingo den 2014-04-29 klockan 09:32 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är alldeles riktigt att kampanjen är slut. Det är också alldeles riktigt att det är den mänskliga faktorn som gjort att bannerbytet blev lite sent. Vi ber om ursäkt för det.
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi var redan igång med att byta banners när du hörde av dig. Men tack för din påminnelse. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Hade varit av intresse som sagt varför kampanjen slutade just vid 28 april. Hur skulle man då kunnat undvika problemet, helt enkelt att man i annonsen hade ett slutdatum. Så Christer, nästa gång ni ska köra igång en kampanj, anlita mig för byggandet av era annonser. Senast redigerad av Ingo den 2014-04-29 klockan 09:46 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi har definitivt inte tappat vårt kundfokus. Vi finns här och svarar på frågor som uppstår exempelvis. Ingenting har ändrats vad gäller hur vi månar om våra kunder. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag ser fortfarande 12 kronors bannern till höger i denna tråden...
https://www.binero.se//orderEngine/c...wn_250x360.jpg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|