FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej WN!
Har under veckan som gått haft en tävling om en ny logga för en tjänst som jag driver. Skulle nu i finalen gärna ta emot den feedback ni har att komma med i form av vilken av loggorna jag fått som förslag som är bäst? ![]() http://99designs.com/logo-design/vote-w3z8s6 Stort tack på förhand! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det beror ju lite på vad du vill utstråla. Ingen var ju direkt dålig.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Dött lopp mellan #157 och #148 tycker jag. Båda var fina.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tyckte 148 var snyggast och kommer passa bäst vid ev. tryck tror jag
![]() Dock så blir man lite förvirrad av husen där. men det kanske bara är jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
#157by SantiagoAlvarezEraso
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har fått den kommentaren av en annan också faktiskt. I min värld (som kommer från en ort med endast 10k inv) så är det inte alls ovanligt att det ligger lägenheter i villor. Är detta något som inte förekommer lika ofta i storstäder kanske, och därav anses konstigt om man t.ex. är stockholmare (vilket förra personen var som nämnde det)?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
#148, och ta bort höghuset så blir det snyggt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
#148 vinner min röst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Administratör
|
#148, gärna utan huset. Visst finns det lägenheter i småhus över hela landet, men försvinnande få jämförelsevis.
#157 tycker jag är snyggare men den ger nog ett för lekfullt intryck.
![]() |
Svara |
|
|