FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har för mig att jag hittade hit på grund av mitt ökade intresse för sökmotoroptimering.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
De går hit de går dit de är en makalös manick.
Lite osäker på om man sökte sig hit eller om man sprang på ngn länk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Ah, good times. Minns TV.nu-historien, inspirerande.
Startade min första webbhotellsfirma och hängde naturligt med i forumsvängarna för att delta i webbhotellsdiskussioner. Då var det mycket Webforum, Sweclockers och WN men av dessa tre är det bara WN jag besöker nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ville ha hjälp med att sätta upp ett porrforum - kunde inte de själv på den tiden and here i am! inte särskilt aktiv men läser 1 gång i månaden
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hittade hit via Google. WN.se har varit (och är) fantastiskt med mycket kompetens inom området.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Word on that! Verkligen. Wn är en fruktansvärt värdefull och välansad kunskapskälla. Jag har fått mycket hjälp av konstruktiv kritik, tips och anlitade utvecklare via Wn. När jag fick komma på besök hos Google i Dublin så rekommenderade jag WN - som dom faktiskt inte hade hört talas om. Men det mottogs positivt och nyfiket!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hösten 2003 tipsade en kund. Jag är långt ifrån lika aktiv som jag varit.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |