FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Fler lediga:
- Skateboard.training (på vippen att ta den) - Wakeboarding.training - Jujitsu.training - Jujutsu.training - Curling.training - Snooker.training - Shootfighting.training - Valetudo.training (braziliansk MMA) - Windsurfing.training - Cheer.training (förkortning för cheerleading) - Waterpolo.training
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag hade inte riktigt tid att engagera mig i den nya .EMAIL och nu när jag kollade fanns det inte mycket kvar att hänga i julgranen. Jäklar vad folk har reggat på just denna. Varenda storstad.email är borta liksom varenda vettigt (kort) engelskt ord. Jag tog tillslut "Sverige.email" i brist på annat. Den enda andra jag fäste något intresse för var: - Mister.email Om nu någon känner sig manad.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Här kommer en radda lediga (men osorterade) domäner. De var i varje fall lediga för ett par timmar sedan: - Texasholdem.land (rätt ok?!) - Hamburger.company (rätt ok?!) - Gaming.training - Icehockey.land (rätt ok?!) - Girl.academy - For.menu (kort i varje fall) - Radio.menu (rätt ok?!) - Thebody.builders - Bodybuilder.builders (Hmmm) - Muscles.builders - Nice.support (rätt ok?!) - Effective.support (rätt ok?!) - Restaurants.estate - Happy.support - Fine.support - Popcorn.today (rätt ok?!) - Motels.land - Lawyers.support - Ketchup.recipes - Jacket.land - Makeup.uno - Gin.uno - Thaifood.kitchen (rätt ok?!) - Bbq.uno - Dubstep.land - Dubstep.tips - Fajitas.guru - Fajitas.menu (rätt ok?!) - Vacation.solutions - Thai.solutions - Thaifood.land - Dogs.uno - Graphicdesign.builders - Gin.center (rätt ok?!) - Domainer.today - Domainname.solutions (rätt ok?!) - Hospitals.guru - Weapons.tips - Hospitals.today - Hospital.builders - Flipflop.clothing - Fund.academy - Holiday.training (rätt ok?!) - Horse.management (rätt ok?!) - Horses.center - Badminton.uno - Squash.land (rätt ok?!) - Mma.sexy - Bjj.land (rätt ok?!) - Flipflops.guru - Fieldhockey.land - Hotelroom.land (rätt ok?!) - Hotelrooms.land (rätt ok?!) - Street.training - Goldjewelry.center - Silverjewelry.guru (rätt ok?!) OM ni tar någon och berättar det blir jag naturligtvis glad, men det gör ni förstås precis som ni vill. All eventuell feedback mottages också tacksamt. Självklart även negativ sådan ![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
var reggar ni dessa nya toppdomänerna billigast?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Lite olika, men mestadels Godaddy med rejäl rabattkod (35% rabatt).
De är inte billigast på långa vägar, men med rabatten blir det fint och jag har en massa domäner med dem sedan lång tid.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
söker du fram rabattkoder hos Godaddy ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nja,
Någon av dessa brukar funka: http://www.fatwallet.com/GoDaddy-coupons/ Tycker alltid jag lyckas få just 35% rabatt. Skulle jag inte få det skulle jag byta till något billigare. Jag reggar ju MYCKET.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ja jag hittade dem precis så det var bra o smidigt!
återkommer strax med lista på reggade domäner :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
TACK för alla bra tips!!
tog dessa: Hotell.today Blogg.today Radio.menu Motels.land Horses.center T-shirt.today Skateboard.training Snooker.training Curling.training actress.singles hbt.singles Inredning.guru Leksaker.guru Sexleksaker.guru dejt.eu dejta.eu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Härligt! Kul att du gillade dem. Bra val för övrigt.
Några av mina senaste (OBS! Alltså ej lediga längre): - Rooms.tips - Villas.tips - Hotelroom.tips - Town.photos - Roulette.company - Horseracing.academy - Onlinepoker.land - Effective.support - Sverige.email
![]() |
Svara |
|
|