FAQ |
Kalender |
![]() |
#391 | |||
|
||||
Medlem
|
Några fler lediga .SE och .NU som droppats senaste tiden (men inte snappats/förnyats):
.SE adjunkt.se foul.se renskav.se sump.se usopen.se viphotel.se .NU ann.nu benjamin.nu function.nu funky.nu imei.nu james.nu jonatan.nu kosamui.nu marita.nu scenen.nu swehack.nu tresteg.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | ||
|
|||
Medlem
|
Några fler lediga .se-domäner?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu kommer några fler lediga .SE (och .NU)
![]() .SE aggvita.se (+äggvita.se) bestof.se dmca.se facetime.se gubbsjuk.se hemtenta.se lcdtv.se lipsum.se underlig.se underliv.se stavfel.se särbo.se .NU astrolog.nu avga.nu claes.nu dinero.nu dyksport.nu enigma.nu gorilla.nu klitoris.nu kvalitet.nu lazio.nu perra.nu pinsamt.nu plugin.nu prank.nu quid.nu røgfri.nu lapp.nu sed.nu seoguide.nu sniper.nu snippa.nu submit.nu torino.nu winnipeg.nu yps.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
stavfel var inte dum
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |||
|
||||
Medlem
|
Ny uppsättning lediga .SE och .NU
![]() .SE analogi.se astronom.se beachfit.se förkyld.se kursbok.se lonsamt.se (+ lönsamt.se) marinad.se snut.se stamkort.se svseo.se vinjett.se öde.se .NU allsång.nu anatomi.nu atom.nu barnhem.nu bmp.nu dansgolv.nu hipster.nu kickbike.nu lat.nu lchfdiet.nu lärare.nu matgrupp.nu militar.nu (+ militär.nu) multigym.nu nap.nu scarf.nu snaps.nu tandvark.nu trimmer.nu värme.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |||
|
||||
Medlem
|
Ett gäng till.
![]() .SE matthew.se paloalto.se ridå.se ringside.se .NU bankfack.nu faroarna.nu formtopp.nu furuvik.nu följ.nu sonny.nu unicef.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Moskva.fi
På finska heter Moskva Moskova - dock många svensktalande i Finland och ett annars bra, ledigt, URL ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag körde just en liten koll på lll.se-domäner, och om inte jag gjorde någon tabbe så verkar det som att det i nuläget bara finns en enda icke-registrerad lll.se-domän: nwu.se
Det måste vara någon som har registrerat massvis under de senaste reorna. ![]() OBS! Kollade inte IDN-domäner eller domäner med siffror. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har dragit igång ett litet projekt där jag kartlägger lediga .COM-domäner, och som ett sidospår har jag även kikat lite på svenska ord under .COM. Ifall det finns någon som är intresserad så kommer här en liten lista över några lediga som jag har stött på:
exfru.com fyrar.com lydnad.com ogilla.com pajdeg.com pundet.com rikast.com teblad.com borgare.com brudgum.com brudpar.com filmduk.com louvren.com prydnad.com ungkarl.com |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|