FAQ |
Kalender |
![]() |
#191 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Dessa verkar vara lediga: . Sverigepoker.se - Sverigepoker.nu .COM är reggad.
![]() |
![]() |
#192 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ni som också tror på .dating och gillar enbokstaviga domäner kan ju notera att:
R, T och Y.dating finns fortfarande tillgängliga att regga för 250 dollar om året! (Å, Ä och Ö också iofs) Reggade en egen enbokstavig .dating idag bara för att ha en. ![]() Det går att regga enbokstaviga på name.com. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ledig: - Gaming.town Kanske inget kap, men dessa är ivf tagna: Gamingtown.com Gamingtown.org Gamingtown.eu Gamingtown.co.uk Gamingtown.dk
![]() |
![]() |
#194 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Här är de nyaste TLD:erna som kanske kan vara av intresse (en hel del blir nog tagna i dagarna): - Asia.care - Paris.care - Bangkok.care - Macau.dental - Newyorkcity.care - Stockholm.care ("Stockholm Care" finns som företag) - Taiwan.dental - Cam.care (Många Camcare.TLD är reggade, minst 15 st) - Class.clinic (7-8 Classclinic.TLD reggade) - Classic.clinic - Clock.care (Ett tiotal Clockcare.TLD reggade) - Code.clinic (Ett tiotal Codeclinic.TLD reggade) - Coffee.care (11-12 Coffeecare.TLD reggade) - Date.care (6-7 Datecare.TLD reggade) - Dogs.care (6-7 Dogscare.TLD reggade) - Hit.care - King.care (6-7 Kingcare.TLD reggade) - Model.care - Motor.clinic (Ett tiotal Motorclinic.TLD reggade) - Muslim.clinic - Ocean.clinic - Picture.care - Pizza.care - Plain.care - Pod.care - Road.care (12-13 Roadcare.TLD reggade) - Rock.clinic - Run.care - Ship.care (Ett tiotal Shipcare.TLD reggade) - Silver.dental (6-7 Silverdental.TLD reggade) - Snow.care (6-7 Snowcare.TLD reggade) - Sugar.clinic (8-9 Sugarclinic.TLD reggade) - Tea.care (6-7 Teacare.TLD reggade) - Tire.clinic - Toy.care - Travel.dental - United.clinic - Villa.care (Ett tiotal Villacare.TLD reggade) Och så en "bonus": - Hardcore.wtf ("Den manliga domänen", haha)
![]() |
![]() |
#195 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Lakrits.se såldes för runt 130.000 kr. Nu inbillar jag givetvis mig inte att dessa tre skulle spela i samma liga, men lediga är de ivf: - Lakrits.guru - Lakrits.tips - Lakrits.club - Lakrits.xyz
![]() |
![]() |
#196 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ledig: - Domäner.eu
![]() |
![]() |
#197 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ledigt vad det verkar: - Twin.nu - Swiss.nu - Teak.nu - Norm.nu - Gyms.nu
![]() |
![]() |
#198 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Alla de populäraste turistländerna (även på svenska) är givetvis redan reggade, men dessa verkar vara lediga: - Ryssland.guru - Kambodja.guru - Ukraina.guru - Skottland.guru - Storbritannien.guru - Sydkorea.guru - Danmark.guru
![]() |
![]() |
#199 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kanske intressant för någon;
rank.support kids.consulting angry.buzz crazy.center hitta.bar ecological.expert rich.ventures opensource.computer bachelor.support bachelor.expert hamburger.center hamburger.town shrimps.menu haha.tips admin.supplies lifes.club lifes.menu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
resathailand.se |
|||