FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Rensar lite och säljer domänen med innehåll http://goo.gl/O3Rdfh
Intäkter sedan 2011 är cirka 10.000 baserat på adsense, affiliate och majoritetsvis insålda banners via vårt säljbolag. 82 617 sidvyer enligt blogger sedan 2011 tom idag. Pris: vi startar på 1000 kr och kör budgivning i tråden. Endast seriösa tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bjuder 1000kr
Antar att du säljer som företag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
1500 kr bjudet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur länge kommer budgivning kommer pågå?
Bjuder 2000kr.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bjuder 2500
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej alla ovan. Det är korrekt att jag säljer som företag.
I och med att det har trillat in bud så sätter vi ett slutdatum: 2014-03-09, kl. 21.00 Om det är något ni undrar över tveka inte på att höra av Er. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Slänger in följande domäner/sajter i paketet som ingår i slutpriset.
- courtageavgifter.se (enkel webbplats) - courtageavgift.se (Redirect till ovan) - aktietransaktioner.se (domän) - certifikathandel.se (domän) - smabolagsfonder.se (domän) - konkursbolag.se (domän) - fondportfolj.se (domän) - finanskatalog.se (domän) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
90 min kvar på budgivningen
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej, på grund av oseriösa köpare så är paketet ute igen till 21.00 är det ingen som budar så behåller jag det.
Paketet Rensar lite och säljer domänen med innehåll http://goo.gl/O3Rdfh Intäkter sedan 2011 är cirka 10.000 baserat på adsense, affiliate och majoritetsvis insålda banners via vårt säljbolag. 82 617 sidvyer enligt blogger sedan 2011 tom idag. Domäner som ingår - courtageavgifter.se (enkel webbplats) - courtageavgift.se (Redirect till ovan) - aktietransaktioner.se (domän) - certifikathandel.se (domän) - smabolagsfonder.se (domän) - konkursbolag.se (domän) - fondportfolj.se (domän) - finanskatalog.se (domän) Välkommen med frågor om du har några. Senast redigerad av MKÖ den 2014-03-17 klockan 17:26 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|