FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Är sent ute men köpte Krabi.tips (Krabi är en populär turist-provins i Thailand). Ingen aning om det blir något av den, men 82 dollar för fem år (men promo-kod) är ju inte så blodigt.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den som lyckades knipa "Julklapps.tips" har i mina ögon gjort bästa klippet när det kommer till Svenska nyckelord. Även "Present.tips" klingar bra.
Synd att man var sent ute. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tror rätt mycket på .tips - då ändelsen passar både svenska och engelska. Lika som .info tror jag att det kan bli.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det blidde två till (träningsrelaterade): Shape.tips (tyckte den var rätt ok) och: Tranings.tips (inte kanonbra men sisådär).
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
.info är väl mest populärt hos spammers? Vad är prisbilden för .tips domäner idag på andrahansmarknaden? Har inte sett någon nämnvärd försäljning internationellt ännu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
jag har inte heller sett/uppmärksammat så många... - Horseracing.tips: 8200 dollar - Stockmarket.tips: 2075 dollar
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag håller faktiskt på att köpa en .tips domän som jag tyckte var värd pengarna. Tror priserna kommer öka för .Tips inom något år. Sen kommer ju värdet öka ännu mer om folk börjar bygga något på sina domäner också - så att andra ser att det är en populär gTLD. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |